TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 20 April 2011

Juvana pengganti Gemilang...

Masa drama bersiri Gemilang mula disiarkan dulu jalan crita dia memula ok la jugak...... kat tengah2 cerita bleh la tahan.... dekat nak habis... best jugak.... Tup2 last episod ending dia hallamakkkkkk.... Tak paham mama.... banyak sangat tanda tanya.... maybe ada sambunga kot......

BEKERJASAMA...(dari kiri) Izreen, Zahiril, Faizal dan Bront bergandingan menjayakan drama bersiri, Juvana yang akan disiarkan di TV3 mulai 25 April ini.

Tanda tanya tu Si Rohana tu kawen dgn sapa ek.... Umar tu kawen ke tak,..... Ishhh tah ler... Malam Isnin depan pukul 9 malam... cerita Juvana plak... harap2 best la..... sebab pelakon yang bleh dikatakan peberet la jugak tu ada....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dalami kehidupan pesalah remaja

5 ulasan:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

kina tak sabar nak tgk citer nie. mcm best kan? elok dipertontonkan utk tauladan budak² sekarang.

pssstttt....tq dtg blOg kina. nanti dtg lagi yew!

relevan berkata...

Suka tengok Tiz Zakiah dalam gemilang..

NzA berkata...

mcm best jerr..skrg ni mlm2 akak jrg lyn tv ttp rajin lyn mata.....

Miecyber berkata...

Tak layan TV dah sekarang...

Top 10 negara sihat

sahromnasrudin berkata...

best ke citer nie..gemilang pun tak dan nk tgk..tak gemilang btul sy nie heheheeee

Link Within

Related Posts with Thumbnails