TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 18 Mac 2011

Kebosanan melanda bila tiada kerja.

Hari ni Jumaat... semua org tau hari ni hari Jumaat... Itu bermakna hari yang cukup free bagi seorang pekerja makmal macam aku..... Bukan apa kelas dah habis.... Kelas ukur mmg tak dak hari ni.... emmmmm kalau ambik cuti best jugak kan.... 

Tapi dah terlanjur mai kerja.... emmmm rasanya petang ni isi borang kluar dua jam la boleh releks2 kat rumah dengan anak2.... Jahit tempahan ka.... banyak lagi tu jenuh kampoi (pulun) kata org Perlis.... 

Kacau abah ... YM...hheehhe

BUZZ!!!
mama : oi ngulaq

BUZZ!!!

Abah: internet laju x

mama: macam siput influnza je

mama: influenza

abah: emmm..

mama: awat

mama: berok bend dah tamat kew

abah: ya..la kot pc nie yg lembab..

mama: tenet kot lembab pc baru nak lembab apa 

abah: kot la..dah buh mcm-mcm

mama: boh apa
mama: haaaaaaaaaaaaaaaa 
mama: gambaq biru kuning banyak kot
mama: hehehehe

abah: woi ...mana boleh ambik...kena block la...pakai brodb bleh la

mama: ceh
mama: ada la tu
mama: patut tak bagi org pakai 

abah: ambik la...top up yeeee...

mama: elleh kalau ma top up pun abah yang pakai gak...
mama: umpan org konon

abah: mai la ambik...huhuuh
abah: nak p HEA 2 sat

mama: pi la
mama: dok dengaq sora jin deraih nih

abah: lantak dia la..ok cau

mama: cau

Ishhhh kucing ni muka bosan ka muka sedih ni..... tapi comei la..... hikhikhik... 
Ok sesapa yang terasa bosan hari ni boleh la mengacau pasangan masing2.... diingati pasangan masing2 sahaja....

4 ulasan:

akuanakpahang berkata...

Kadang saya bosan juga kalau x boleh nak mikirkan entri huhuhu...

Nida berkata...

Salam Alimaz..

Dulu masa Nida mula2 cuti panjang (unpaid leave) ni memanglah terlalu bosan.. tapi lama-lama dah jadi sedap pulak..hehe

Jejaka Desa berkata...

Koi tido je kala bosan

naimah berkata...

relax?ish...mai tolong aku kat lab xpa.

Link Within

Related Posts with Thumbnails