TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 22 Mac 2011

Kabus tebal menyelubungi IndraKayangan...

Rasa macam kat Kameron Highland pun ada.... pandangan terhad... 30 meter agak2...... Hari Isnin semalam pun berkabus jugak tapi tak dak la sampai tebal macam hari ni... Bawak laju2 boleh xcdent ni...







Dari Office abah.... kat depan tu Makmal mama...


Dari atas Fly Over Highway Arau - Kangar

8 ulasan:

atty's berkata...

kajang hujan je dari pagi tak berenti2 nieh

Jejaka Desa berkata...

Tebal betol kabus....Kene hati2 ni..

zulkbo berkata...

salam..
mesti sejuk pagi tu..
tarik selimut pun sedap
tel opis adehh..demam
la hari ni..he he

relevan berkata...

Nampak macam sejuk..macam asap gunung berapi pun ada..

sonata anak kancil berkata...

jerebu ke? cuaca hari ini dah tak menentu...panas - hujan - panas - hujan... ramalan boleh jadi tak tepat!

kak ina kl (2) berkata...

kat kuala lumpur pun sejuk sepanjang hari..hujan da

siti murni berkata...

jarak pandangan terhad, kena hati-hati tapi cuaca macam ni sekali sekala best jugak..sejuk....:)

CuTeMiUt78 berkata...

uuiisssh.. memang nampak ketebalannya... sungguh merbahaya

Link Within

Related Posts with Thumbnails