TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 18 Februari 2011

Layan karenah askar2 semalam... Nasib hari ni tiada kelas.

Hmmmm mengantuk..... menguap tak habis2 dah macam beruang kutub dah..... Kena pulak semalam terpaksa tidur lewat... bukan sengaja.. sebabnya terpaksa melayan karenah Cewad yang tak mau tidur.... Ya la dah awal maghrib tu dia dah tidur dalam sejam.... Lepas dia terjaga jangan harap la dia nak tidur awai.... Jenuh kepung nak bagi tidoq....

Cuteri si kakak nya pulak... petang masa balik sekolah tertidur atas kereta..... Lama agaknya dia tidur sebab semalam sama naik ja dengan Cewad... tidur lewat.... Mama dah tersengguk-sengguk dah mengantuk.... Diorang siap ajak tengok tv lagi..... Cerita lama Cinta Medik....

Cuteri kalau dapat layan cerita tak kira cerita apa pun ... nak pulak ada lawak2 sikit terkekek-kekek bergelak ketawa sengsorang dia..... Lagi luas mata terpacak.... At last dah habis cerita mama terpaksa jugak tutup lampu semua... baru Si Cewad mau lena... tu pun main dulu dalam gelap.. tertonggeng sana tertonggeng sini.... sambil menyusu pulak tu...

Abah kat sebelah dah mengeroh sakan dah.... Hai org lelaki.... kalau dah boleh tidoq tak hengat dunia..... Kita pulak sengsorang berperang dengan askar2.... Nasib baik yang dua lagi dah tidur awai.... kalau tak naik pening jugak dengan karenah 4 org askar ni.... Tak terlayan kita sorang.... Mau hangin satu badan...

Sabau ajer lah.... Tapi nasib hari ni mama tak dak kelas.... kiranya hari ni free la.... boleh la tidoq seminit dua... eh ya ka seminit dua... Mau hantam sampai tengahari ... heheheh.... Kantoi dengan bos mampos...

5 ulasan:

Abd Razak berkata...

السلم عليكم ورحمة الله

Takperlah tu boleh tidur. Di sana cuti ker hari Jumaat...negeri Perlis tak erk...ermmm tak bolehlah tidur :)

kakcik berkata...

Anak2 tengah membesar, macam tu lah gayanya... Esok bila dah dewasa, lain pulak kisahnya...

NzA berkata...

sang suami ni kalu dh tidur, dtg perang dunia pn boleh xsedar...hu.....

cemomoi berkata...

takpe esok cuti... layan tido sampai pagi berikutnya

CuTeMiUt78 berkata...

sib baik takde class ya.. gitu la kan karenah anak2..

Link Within

Related Posts with Thumbnails