TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 22 Februari 2011

Dua kelas serentak pagi ni.

Emmmmm kawan2 gambaq kat atas tu pelik tak..... pasai pa pelik agak2...... Huhuhu nak kata tak cerdik.... pun tak kena jugak...... hahah sendiri mau ingat la.. sekadar gambar selingan...

Ok la saya ada kelas ni... nanti dalam pukul 10 baru free sikit... akan saya lawat semua kengkawan..... Emmmm tu pun kalau audit IngQa tak masuk mai MAkmal ni..... Audit mula dari semalam hingga esok..... Selalu kalau audit luar mai melawat kami kat makmal ni diorang kat luar ja... tak masuk setiap makmal... Tapi kali ni tak tau la pulak macam mana....

Kalau diorang melawat semua makmal pun tak dak masalah rasanya.... kalau makmal berselerak pun... boleh cakap baru habis kelas.... heheheheh ok tak idea..... kuang3...

3 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

idea yg bijak..lg satu cakap la, kalau kemas maknanya takde kjer kalau berselerak maknanya banyak kerja hehehehee

atty's berkata...

memang bernas sangat idea tuh..hehehehehe..

ALoNa CintamaniszLite berkata...

huhu..citer psl keje ni..mmg tak abes. Tp kalo citer lebih dari keje..lg tak abes2..hehe

psst; naper iklan nuff tu tersepit kat tepi kiri skrin?? ganggu sket ler nak baca n3..ngee..jgn mare..

Link Within

Related Posts with Thumbnails