TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 25 Februari 2011

Bank Rakyat untung RM1.72 bilion

Maunya tak untung berbillion.... bagi pinjam 10 ribu.... bunganya mau 15 ribu..... tak ke bank cekik rakyat.... MINTAK TOLONG DENGAN BANK RAKYAT..... kisahnyer kalau tak der duit.....

Pakai ATM mesin guna kad bank lain pun dah charge 2 hinggit.... sama la dengan bank islam... nama ja bank islam.... Buat malu nama islam ja... Bunga bank islam lagi tinggi... Bank lain... serupa jugaaaa......

Haiiiii dok kaya kedepa jer.... Nak tergelak juga ayat ni.... (Bank Rakyat) mencatatkan keuntungan sebelum cukai dan zakat sebanyak RM1.72 bilion 

Kalian fikir la sendiri.....

Berita baca la kat sini

11 ulasan:

Lya Colours berkata...

hah kene tukar nama la, bank cekik rakyat. hahaha

wahh meletop la bonus org2 bank rakyat nanti

ibu_umairah berkata...

yeszaaaa..segala2 nyee bank rakyat....
hehehehe..

*jemput singah my blog*

ZiE FAUZi berkata...

betui tu kak... setuju sgt2..

eelobor berkata...

hehehe, kawan pun ada "menyumbang" juga pada keuntungan bank rakyat tuh. hihihi

NICK IRFAN berkata...

wah! byknyer

Jejaka Desa berkata...

Elok amat la Bank Rakyat ter tolok pinjaman koi....

NzA berkata...

Yahooooo.....mesti dpt bonus yg tinggi. 15% gitu.....xsabar2 nk chash money!!!!

Abd Razak berkata...

السلم عليكم ورحمة الله

Saya takder saham di sana, tak pernah pinjam..

Miecyber berkata...

Nak beli saham Bank Rakyat tetapi belum di buka untuk jualan saham baru..uwaaa.....

Kadar celik huruf wanita Malaysia terbaik di dunia

kak ina kl (1) berkata...

ooo betul ker...teringin nak beli saham bila ada jual nanti..macam best ajer

sonata anak kancil berkata...

terasa juga ni...bukan untung - kena cekik!

Link Within

Related Posts with Thumbnails