TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 6 Januari 2011

Mengantuk tersengguk-sengguk.

Ni kes semalam tidur lewat... Jahit baju sekolah anak member la ni.... nak juga ambik hari Jumaat ni (esok la tu) 3 pasang nak kena kampoi... jenuh.... Semalam dah pukul 1.30 pagi tidur....

Kes nak ambik urgen ni yang tak suka.... TApi ingatkan kesian budak nak sekolah ambik juga... tapi janji dengan dia kalau tak sempat siap 3 pasang mama buatkan dua pasang ja.... Dia cakap ok ja... YAng satu lagi tu Isnin depan la bagi.....

Pagi ni mama ada kelas Ukur... nasib baik satu kelas saja... Tu pun minggu ni cuma breafing ja.... Tak pakai peralatan ukur lagi.....


Kecoh ular tedung melintas depan TV

Lepas ni sapa2 nak tengok ulaq ni boleh pi tengok kat TAman Ular Batu PAhat Perlis ya....

5 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

mengantuk lagi ya.....

fikaryna berkata...

kalau pg2 sarapan berat lg tambah ngantuk eh..huhu.

kakcik berkata...

Hadoi! tak sanggup kakcik nak pegang ular macam tu....

Miecyber berkata...

Boleh buat talipinggang ular tu....

Talian Nur

relevan berkata...

Ulau panjangnya..!

Link Within

Related Posts with Thumbnails