TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 28 Disember 2010

Bahasa Laksamana DO RE MI...


Image by gugel

Heheh semalam N3 pasal cerita ni..... Ala N3 kat bawah tu...... Tup Tup semalam abah cakap TV2 ada cerita P.Ramli Laksamana DO RE MI dengan tikar pandan terbangnya.....

Agak2 brapa ya kapasiti passengger dia.....

Best jugak layan sambil menjahit baju sekolah adik2.... Kenapa ya cerita P Ramli tak pernah jemu tengok..... Tak macam filem sekarang tengok sekali dah tak nak tengok dah.....

Ada juga unsur pengajaran walaupun kadang2 bahasa yang digunakan terlalu kesat.... macam cerita semalam... pada awal cerita mmg tak elok untuk tontonan kanak2 bawah umur.... bahasanya teruk dan kasar....

Tapi bagi kita org dewasa bahasa yang digunakan mungkin lucu walaupun agak kurang ajar....

Siapa suka tonton cerita P.Ramli angkat tangan...

4 ulasan:

ZOOL@TOD berkata...

saya.. saya.. saya..

NICK IRFAN berkata...

anda dpat award sila ambik di http://nickirfan.blogspot.com/2010/12/aku-jutawan-award-thanzk-atikadya.html

makdara TERdiva berkata...

walaupun bahasanya ada yg keras & kasar..tp budak2 suka tengok..tak kira lah berapa ratus kali tengok pun tetap tak jemu.. :)

syira aka sepatu hijau berkata...

salam

syira taksuka , tapi anak sedara suka sangat layan p.R ni

salam perkenalan, follow ur blog :)

Link Within

Related Posts with Thumbnails