TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 22 Disember 2010

Apa perasaan bila terserempak dengan orang yang memakai baju yang sama dengan anda.

Pagi tadi lepas sarapan dengan abah... terus pi isi minyak kereta..... Nak dijadikan cerita masa tengah tunggu giliran nak isi minyak... ada sorang awek tengah isi minyak motor sebelah kereta abah.....

Apa yang menarik perhatian mama ialah....... Apa lagi kalau bukan baju dia.... Awek ni pakai baju sejuk... Tapi tetap nampak bahagian bawah baju kurung yang dia pakai.... Yang menariknya  sama pulak baju dia dengan baju mama pakai hari ni.....

Awek motor yang dimaksudkan....

MAma bagi tau abah..... kahkahkah abah kasi gelak sama kita pulak..... Tapi apa nak heran kan.... kain bukan 4 meter semata... ramai lagi manusia diluar sana yang berpakaian serupa.... MAcam boria la.... heheheh 

Baju mama pakai hari ni....

Pernah tak kawan2 terserempak dengan orang lain yang berpakai yang serupa dengan anda....

10 ulasan:

atty's berkata...

pernah gak..kalo kawan sendiri ke yg kita kenal ke takpe lagi..tak kisah sgt

tp tulah ..kain tu bukan jual 4 meter je.

fikaryna berkata...

penah2..kat majlis kawen lak 2..ryna lari2..hehe..

yelah, kain kan jual sepapan..huhu..

indahhouse berkata...

salam alimaz,
hihi... kalu baju t-shirt muslimah lagi la sama. Pernah jumpa dalam satu mall lagi. :D

umiezana berkata...

pengalaman yang sama..dahlah baju sama pastu jalan bertentangan laktu watla selamba n macam tak nampak..lepas2 tu gelak sakan la lebih2 lagi cik abang gelak tak hingattt....

hazila berkata...

Nasib baik tak sama dengan kain langsir....lagi la haru.

sahromnasrudin berkata...

hhuhuhuuh..mcm kat nilai3 la..akan jumpe byk baju yang sama huhuhu..
p/s: trime kasih sudi singgah di blog saya dan tinggalkan komen..semoga berkunjung semula ya..sy hargai kunjungan sdra...;-)

- GC - berkata...

penah, masa tu p kenduri. serius malu. pastu terus ckp, rilek ar, kedai kain bkn jual 4 meter je. haha.

kak ina kl (1) berkata...

laaa ..lebih kurang samalah dengan baju yang di sponsor oleh kakak ipar masa kenduri kawin anak perempuan dia..

eelobor berkata...

pernah gak terserempak baju yang sama, buat muka selamba jer lah. hihiihih

sara berkata...

pernah , baju t-shirt..lebih2 lagi yang brand Giordano tu.*betul ke ejaan tu*

Link Within

Related Posts with Thumbnails