TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 1 November 2010

Sudah dua hari hujan....

Hujan turun dah dua hari.... sejak hari Ahad semalam tak brenti..... Hari ni sekejap lebat sekejap renyai2.... harap2 hujan tak sampai petang... kalau tak naik air pulak Arau.... Ni pun ada bunga-bunga banjir dah ni.....

Dalam ofis aircond sejuk menggigil..... ni ada mama gatai snap tadi masa on the way nak pi hantaq Askar2 pi sekolah..... depan sekolah Cik Min naik air sikit maybe tersumbat atau air tak leh jalan sebab projek flyover kat situ......

Dekat jalan Tok Naya Arau Perlis dah biasa selalu la naik air... asal hujan seharian naik la air longkang tu.....Apa punya sistem perparitan tak tau.... Carca merba....


Photobucket

Gambar ni dekat hadapan klinik Gial..... rumah ni memang sentiasa naik air kalau hujan lebat....

Photobucket

Ni dekat jalan Mata Ayer... air longkang penuh dekat depan kedai perabut HUP....

Photobucket

Depan sekolah Cik Min.... sekolah Kebangsaan Oran Mata Ayer Perlis....

Photobucket

Walaupun hujan pagi tadi tetap pekena nasik kandaq pokok petai.....

2 ulasan:

al-lavendari berkata...

seronok bebudak kalau dapat main air hujan !

Watierman, rmanbkr berkata...

Tak kira hujan ke banjir....perut harus di isi.....nak panaskan badan kan!

Link Within

Related Posts with Thumbnails