TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 29 November 2010

Char kwe-tiow Taman Kemajuan Kangar...

Petang Khamis minggu lepas mama ajak abah ke Taman Kemajuan Kangar beli lining baju... untuk yang tempah baju pakai kain ciffon la ni.....

Lepas membeli abah ajak pekena Char Kwe-Tiow dekat simpang berdekatan dengan kedai kain..... Layan je la....

Dulu masa muda2 hehehe mama tak layan char kwe-tiow... TAk lalu..... sebab satu dia pukoi teloq dalam kwe-tiow... dan teloq tu separuh masak.... yaksssssssss..... sory mmg tak lalu makan..... 

Lama2 dah kawen dengan abah terpaksa ajaq layan jugak walaupun memula gelli geleman..... TApi mama tengok juga kalau yang teloq berlenang tak masak mmg taruk tepi..... KAlau masak elok baru layan....


Udang bela ni.... besaq2 jugak....


Cik Min pun gagah jugak layan...... BAlik terus tidoq... sebab mengantuk sangat.... Tapi udang mmg Cik Min tak layan......Abah dengan mama jugak yang kenyang ratah udang....


Udang ni ada dalam 3 ekoq.... yang nampak sekoq ja.... udang tenggelam dalam kwe-tiow.....

Fuhhhh layan abah.... dah mmg peberet dia......

3 ulasan:

DaZzlingLilLy berkata...

kami selalu gak makan kat cni...

CuTeMiUt78 berkata...

uissshhh.. nampak cam best je...

plankton berkata...

wah~~~meleleh kite yang kat sni..da la nak cari kuew teuw pon susah..tahan kempunan lagi la nampakny..hu3

Link Within

Related Posts with Thumbnails