TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 29 Oktober 2010

Ahad di Oran....

Ahad lepas balik rumah Tok didah... askar2 walaupun demam nak jugak ajak mama dengan abah balik rumah Tok Didah..

Abah walaupun badan tak sihat terpaksa hantar kami balik jugak.... Abah kerja sebenarnya hari Ahad lepas..... Budak2 ni bukan apa nak balik tengok Aniq la tu (sepupu diorang) .....

Sekejap saja dah masuk sebulan Aniq ni..... Tapi masih dalam pantang..... Tok Nyang pun asyik bertanya mana askar2 lama tak balik Oran..... Mama sebenarnya bukan tak nak balik.... sibuk sikit... 

Sibuk menjahit..... banyak pulak tempahan.... mama kena buat sikit2 tapi memandangkan badan tak sihat minggu ni mama tak menjahit langsung... ingat esok baru nak mula menjahit semula....

Ni pun menulis sambil tersengguk-sengguk.... mengantuk... dah pukul 5 nak balik dah..... Semalam hujan lebat angin kuat... Angin puting beliung turun macam kun dari langit... bergerak dari Arau ke Jejawi..... 


Aniq dikerumuni askar yang perak bushhhhh..... Mana Cewad???? sedang main pasir diluar.....heheheh...

1 ulasan:

ckLah@xiiinam berkata...

ckLah pun rasa teringin join sama mengerumuni si comel tu!

:D

Link Within

Related Posts with Thumbnails