TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 23 Ogos 2010

Koleksi Lawak

Suatu masa urusniaga di pasaran gelap di masa akan datang, otak boleh dijual beli utk digunakan oleh robot. Profesor Radin sedang tawar menawar dengan penjual otak. 

Not otak-otak ya! Err kita panggil jer penjual otak ni – En Ajoi.

Prof Radin: Bro , otak yang ni berapa?

En Ajoi : Oo otak seorang Manager, RM5000 jer.

Prof Radin: Yang ni lak?

En Ajoi: Ni otak seorang Engineer Jepun, mahal sikit RM10,000

Prof Radin: Hmm saya cari yang paling mahal (dlm hati – mesti otak yang paling power!)

En Ajoi: Ok yang paling mahal ni haa..bentuk pun cantik lagi dan baru sampai ni. RM50,000!

Prof Radin: Peh mahal giler..pesal lak?

En Ajoi: Ni otak budak malas sekolah, mati sebab merempit..

Prof Radin: Apasal mahal pulak?

En Ajoi : Prof, otak ni fresh lagi …pasal otak yang ni jarang digunakan.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

*banyak lagi yang tak mau guna otak....*


9 ulasan:

penjejak maya berkata...

salam,

dia tak guna otak tu sebab dia guna otak yang letak kat kepala lutut tu hehe..

alia berkata...

hu..hu ...alawa yg ada makna tersirat....salam ramadan

kakcik berkata...

Memang yang tak suka menggunakan otak sekarang ni.. :(

Selamat Berpuasa Alimaz.. :)

relevan berkata...

Otak otak sedap juga bawa berbuka..

zulkbo berkata...

Salam singgah sebentar
blog anda,apa khabar?
moga sihat dan ceria
selalu..he he..memang
lawak betul..

zns berkata...

mmm..susah kan, bila tak gunakan otak dengan sepatutnya...rasa mau scan saja otaknua..mahu tau dia fikir apa

Tcr Ain berkata...

He he... hakikatnya... otak yang tak digunakan... lagi rendah kualitinya... Sel-sel otak tak berhubung... katanya..

arekymz membuyau berkata...

hahaha..
ade maksod tersirat ni..
mmg otak yg fresh ble x dgune kan..

ALoNa Cintamaniszlite berkata...

maksudnya..otak budak tu masih byk ler memori dia yg tak digunakan. Mcm pendrive gak..hahaha

Link Within

Related Posts with Thumbnails