TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 5 Ogos 2010

Abah demam panas jangkitan dari Cewad...

Salam..

Pagi ni mama terpaksa merempit lagi sendiri... abah kurang sihat... semalam badan panas sangat macam tungku orang bersalin dah...  Petang semalam badan dah mula panas balik... Niat abah nak teruskan puasa sunat dia... TApi mama kesian tengok... MAma paksa jugak abah buka puasa then balik makan ubat....

Mulanya abah tak mau buka... sayang katanya.... mama cakap .. Puasa sunat tak pa bukan berdosa... Kalau puasa wajib pun dibolehkan berbuka kalau terpaksa inikan puasa sunat...

Mau tak mau abah buka juga dengan kuih karipap lebihan yang mama beli untuk Cuteri dengan Cupian pagi semalam .... Nasib ada juga rezeki abah buat alas perut untuk makan ubat... 

Balik tengahari mama bancuhkan susu untuk abah minum dengan ubat.... Dah ok la sat....

Ok itu saja cerita semalam... mama nak balik sat hantar motor... abah dah ok dia cakap nak masuk office.... Bye..

4 ulasan:

bspotgurl berkata...

Semoga cepat sembuh

kakcik berkata...

Alhamdulillah.. dah sihat tu jangan lasak2 sangat. :)

kak ina kl berkata...

salam..semuga hb kamu dah sehat..nasib baiklah kamu duk kat dlm bilik tu seorg..klu idak tentu fening kalau ada member lain yang duk sama.

Hamzah Ian berkata...

semoga sihat la ok..

Link Within

Related Posts with Thumbnails