TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 28 Julai 2010

Pertandingan Mewarna - snap2 apa yang patut...

Hari Ahad pertandingan ni... tak sempat nak up load gambar.. sibuk sangat dengan kelas....

 Layan je la apa yang patut....

Photobucket

Lukisan yang Cuteri Warna... saja suka2 masuk... yang penting dapat kaler pensel baru...

Photobucket

Cewad mengamuk sebab baru bangun tidur... hujan pulak renyai2...

Photobucket

Cik Min dengan abah dok belek je la dari jauh.. nak melawat dah hujan....

Photobucket

Dapat colouring book satu...

Photobucket

Orang dah nak habis mewarna dia baru nak mula...

Photobucket

Cupian orang ajak masuk dia tak nak... tengok je la sambil pegang ja pensel warna tu.... memula tu exited kemain nak warna.... sampai ja kat Tasik... sembunyi belakang mama...

Photobucket

Khusyuknya Cuteri kalau dah boleh mewarna....

Photobucket

Pemandangan sekitar Tasik Melati... Ada pertandingan memancing... dan macam2 lagi pertandinga... Semuanya anjuran pemuda bahagian padang besar kalau tak silap mama....

1 ulasan:

etuza berkata...

Salam..wah nampak meriah.
Pasti gembira anak2 ya.

Link Within

Related Posts with Thumbnails