TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 16 Jun 2010

myMetro | Penipu berlagak alim

myMetro | Penipu berlagak alim


Teringat seorang pensyarah di tempat mama..... Bertudung labuh tetapi banyak benda yang tak elok dia buat... Contohnya mencuri salah satu.,... dan kalau dia meminjam benda dibuat harta... Bila diminta balik dia kata dah bagi....


Satu lagi mama teringat seorang kakak masa mama di POLITEKNIK dulu... Bertudung labuh macam telekung lagaknya... baik tapi hakikatnya..... entah la... mama dengar dia lari ikut jantan.... 


Yang satu lagi sama juga .. nak kata kawan tak juga sebab dia suka cari gaduh dengan orang.... Bertudung labuh... depan lecturer bukan main baik... hakikatnya entah la.... Mama ingat lagi masa tu hamba Allah ni dihantar oleh lelaki masuk sampai asrama... bila ditanya dia cakap abangnya.... Tapi hakikatnya itu kekasihnya... Mama kenal dengan Lelaki itu.... 


Mama cukup phobia bila nak berkawan dengan perempuan yang bertudung labuh ni.... Banyakk dah mama terkena.... Tudung hanya sandaran.... Mama tahu tak semua wanita bertudung labuh itu jahat..... Tapi itu lah kata orang... kerana nila setitik rosak susu sebelanga.....


Maaf ya kalau ada yang bertudung labuh baca N3 mama ni.... Bukan maksud mama nak mengutuk kalian... Tapi entah la.... mmg mama serik berkawan dgn org bertudung labuh.... Tapi tak semua.... mama selalu berhati2 dengan wanita2 ini... 


Mama tak kata mama ni baik...  Jahatnya mama hanya abah yang tahu.... wallahua'lam... 

4 ulasan:

alia berkata...

pakaian tidak mengambarkn dalaman seseorang..

ex-house mate alia dolu ada yg tudung labuh...alia plak jenis gila2 remaja...ter'seksi meksi sana sini....dia org ok jer....sama2 gila remaja bezanya dia tudung labuh tu jer...

Sitisifir10 berkata...

:| alimaz, saya bertudung labuh.....

kak ina kl berkata...

salam..memang betul..berhati-hatilah skrg ni kan..

kalaulah akak kena gi kursus camtu..memang boleh pengsan dibuatnya.

shida berkata...

mama oh mama....
behati2 la dgn sesiapa sekalipun.

tp.. jgn mama andaikan semua perempuan bertudung labuh mcm tu.. Krn nila setitik rosak susu sebelanga.

ni.. kalau aku pakai tudung labuh... mama anggap aku mcm tu jugak ka mama?
bertudung labuh itu slah satu lambang kita sebagai wanita ISLAM...
heeeee jgn marah mama.. pendapat aku je..

Link Within

Related Posts with Thumbnails