TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 10 Jun 2010

Asas Rangkaian Serta Keselamatan ICT

Tarikh: 10 Jun 2010

Tempat: Makmal Komputer 10

Masa: 8:00 Pagi hingga 5:00 Petang


Salam...hari ni mama kena kersus daaaaa....... Kursus belum mula .. biasa la janji melayu selalu macam ni la... kalau kata pukul 8 pagi pukul 8.30 la mula.....
Dan lagi posting..... Kalau tak ambik kursus ni nanti makna kata tak cukup la masa 86 jam kursus mama... macam tahun lepas mmg tak cukup...

Nasib baik lepas... Sebab tahun lepas mama banyak drop kursus... Makluk la Cewad masih kecil lagi... still menyusu badan.... So susah la nak tinggal... Tahun lepas banyak kursus kat luar... Kat UiTM Perak la...UUM Sintok Kedah la....

Tahun ni rasanya banyak juga... sebab minggu depan mama dari hari selasa hingga hari Jumaat kursus ja.... Ok la tu saja Kursus dah nak bermula....

Selalunya kursus mama akan dapat kawan baru... Hari ni mama dapat kawan dari JABATAN SAINS KOMPUTER namanya ARIFAH FASHA BINTI ROSMANI mama tak dapat nak up load gambar nanti la balik mama buat....

Ok la babai...
Layannnn

5 ulasan:

Nida berkata...

Selamat berkursus dan selamat tambah kenalan..

P/s: nida suka part makan bila time kursus..hehe

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

kursus jangan x kursus!!

heheheeh...

sI tEDI berkata...

aku duduk sekolah jarang kursus

atty's berkata...

selamat berkursus..

zulkbo berkata...

salam..
selamat berkursus
dan mendapat ilmu
serta di naikkan pangkat

Link Within

Related Posts with Thumbnails