TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Isnin, 10 Mei 2010

Salam...Good Morning...

Semalam (kemarin bagi warga utara...) semua kaum ibu menyambut hari ibu..... Ada yang baru menjadi ibu semalam dengan mendengar tangisan anak pertama..tahniah.... Bagi yang dah ada ramai anak macam Alimaz (anak2 masih kecil)... dan besar-besar semua mesti dapat hadiah yang menarik dari anak2 andakan.....

pst... Mama cuma dapat lukisan dari Cuteri.... kerana mereka masih belum mengerti.... Sebenarnya hari-hari adalah hari ibu...betulkan....

Kasihan pada ibu yang mempunyai anak yang ramai tetapi tidak dipedulikan.... mintak kita semua dijauhkan dari mendapat anak-anak yang sebegitu....

Aminnnnn....

7 ulasan:

kakcikseroja berkata...

Betul.. sebenarnya, apa yang nak diagung2kan pada suatu hari sahaja? Apakah pada hari itu sahaja ibu2 boleh diraikan? Sedangkan pada hari yang kononnya istimewa bagi ibu itu, ibu2 tetap juga 'bekerja' seperti biasa terutama terhadap rumah tangga..

indahhouse berkata...

salam alimaz,
Gud morning! sedih baca newspaper kelmarin. pasal ada ibu yg dituduh bela hantu raya. anak2nya buang dia kat rumah orang tua. sedih...

sI tEDI berkata...

cuteri bg apa?

betullah,
ramai anak x blh nak jaga emak apa kes kan?

Abd Razak berkata...

Salam..

Selamat hari Ibu mama

mie berkata...

kelamarin dan semalam...
mmg kena ckp berlaianan tempat..
ehehehee

Yunus Badawi berkata...

Skrg ni macam2 hari ada. Masa saya kecil dulu takde pun hari ibu tapi saya tetap sayangkan ibu saya.

Semoga anak2 Alimaz menjadi anak yg soleh dan solehah.

relevan berkata...

Salam Alimaz..
Salam hari isnin..Selamat hari Ibu..

Link Within

Related Posts with Thumbnails