TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Ahad, 24 Januari 2010

Pak Arab.. la nie...

Kegemaran terbaru para Pak Arab....dah tak dak pa benda lagi nak buat...




Sumber:e-mail geng abah....

9 ulasan:

indahhouse berkata...

salam alimaz,
macam macam pak arab skarang ya. seran tengok tayar besar tu. huhu

fikaryna berkata...

ya Allah..mcm2 depa nih..lawak tp bahaya..hehe..

Nida berkata...

Mak oi.... aksi berani sungguh.. Nida tengok yang suspen..hehe

mamalieyna berkata...

aaiiiyaaa...takde keja cari keja la nih..kalo la teetiba kete dituip angin time melalui diorang, tak pasal2 kena lenyek! :p

Azmiezas berkata...

dah tak da qheje dah la tu..

blueCITY berkata...

hahaha

ni mesti show jerk kan kan
heeeeeeeee
apa kejadahnya duk terbaring kat tengah2 jalan raya,
merempit tuh ya la gak
ekekkeke

Mawar_berduri berkata...

Salam,
la...saja je diorang nih...macam dah tak dak keje lain..benda bahaya camtu plak jadi kegilaan ....

miracinta! berkata...

pak arab ni agak2 dah mengucap kowt!
tu yang berserah je..
hehe

Zikr the Jalanan Sepi Perantau berkata...

mak aih..

Link Within

Related Posts with Thumbnails