TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 15 Januari 2010

Gambar kesan Gempa Bumi Haiti

Sebahagian gambar kesan gempa bumi 7.0 magnitud melanda Haiti










Mercy Malaysia merayu rakyat negara ini membantu mangsa gempa bumi di Haiti dengan menghulurkan bantuan kepada mana-mana pertubuhan yang kini berada di negara itu untuk memberikan bantuan.
---------------------------------------------------------------------------------------
*malaysia masih selamat...tapi selamana ia...??*

14 ulasan:

Mawar_berduri berkata...

Subhanallah .....

takotnya ...mintak2 kita dijauhkan daripada bencana macam ni....

gambar yang last tu kesian sangat ...

blueCITY berkata...

salam alimaz,

ramai org2 dimalayis nih
kalo tgk gambar2 ni semua
akan kata:

syukur la kita tak ada menda2 mcm ni semua...

macam la kita tahu apa akan jadi pada kita kan datang

so, sama2 lah kita bantu2

mamalieyna berkata...

mmg dasyat kan gempa ni..Insaflah wahai umat manusia.. ^_^!

en_me berkata...

sodeyyy kanns.. salammm

Nida berkata...

Masya Allah... sedih dengan nasib yang menimpa mangsa...

Gieyana berkata...

subhanallah..kesian kt diaorang kan..

Azmiezas berkata...

eee..seramnya..

kita tengok gambar hari ni lagi mengerikan..banyak mayat bergelimpangan....

sI tEDI berkata...

MasyaAllah..

Faarihin berkata...

Assalamualaikum.. singgah sini.. sedihnya dengan berita di Haiti.. minta dijauhkan dari malapetaka ini di tempat kita..

Ena Qalinsya berkata...

erk! tak sanggup nk tgk..sian kan terutama dak2 kecik

Solehah berkata...

iskkk..takutnya..

Werdah berkata...

Salam Alimaz,

Mudah2an kita diberi perlindungan oleh Allah SWT. Semoga dijauhkan mala petaka yang dahsyat seperti ini.

Ahmad Zulfadhli berkata...

kesian..macam jadi mangsa peperangan..

Tanpa Nama berkata...

Masyaallah....kita patut bersyukur kerana masih dipanjangkan umur dan negara kita masih bebas dari bencana tu

Link Within

Related Posts with Thumbnails