TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 20 November 2009

Koleksi Lawak...


Pada suatu hari sorang suami baru pulang dari Brazil , membawa burung kakak tua yang sangatlah spesel..
Si isteri bertanya..pada si suami...

" Abang..buat aper beli burung tu..?! Kan mahal tu..!"
Suami menjawab..

" Ala takper..burung ni spesel..tengok nie.."
Suaminya mengangkat tangan kanan dan memetik jarinya...burung itu terus menyanyi lagu POP..

Si isteri sangat suka..dan menyuruh suaminya mengangkat tangan kiri plak..

Si suami..berbuat demikian dan memetik jarinya.. dan burung itu terus menyanyi lagu ROCK pula..

Si isteri pun suka dan bertanya..

" Abang, kalau kita angkat kedua-dua tangan plak camner..?"

Suaminya menjawab.." Awak cuba la buat.."

Si isteri mengangkat kedua2 tangannya dan memetik jarinya..lalu..burung itu pun berkata...

" SATU SATU LAH, BODOH..!!! "
-----------------------------------------------------------------------------------------
*kan dah kena ...cik kak oii...ish..ish...ish...sabor ye...*

6 ulasan:

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

peringatan untuk orang yg tak reti sabar tu... hehehe...

neezareef berkata...

hahahahah...x pasal2 kena bodoh ngn burung

blueCITY berkata...

ekekekek

burung tuh lagi cerdik
huwaaaaaaaaaa

sI tEDI berkata...

ha ha ha..

sabau je lah!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

betul tuh...

byk2 kan bersabar la yew...

lama x jenguk blog kina. Dan kina pun dah lama x jengok sini. mmm....

sori tau!!

Solehah berkata...

haha..sampai hati suami dia..saja nak pekena ka apa?

Link Within

Related Posts with Thumbnails