TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Selasa, 3 November 2009

Koleksi Lawak..


Petang itu Dol dan Man pergi ke warung untuk minum kopi dan makan pisang goreng panas. Kopi sampai, Dol dan Man pun minum sedikit.

''Puihh!! Panas betul air ni!'' kata Dol sambil mengipas-ngipas lidahnya yang rasa macam nak terbakar.

''A'ahlah... macam nak pecah bibir aku ni!'' balas Man selepas menghirup sedikit kopi tersebut untuk menguji tahap kepanasannya.

Dol tiba-tiba seluk poket seluarnya dan mengambil dua biji Panadol, kemudian masukkan ke dalam kopi tadi. Man pun buat perkara yang sama. Kemudian mereka hirup air tu sedikit. Masih panas lagi. lalu mereka campakkan tiga biji Panadol lagi. Tuan punya warung

pelik melihat gelagat Dol dan Man, dia terus menghampiri dua sahabat karib itu.

''Wahai Encik Dol dan Man, sejak tadi saya tengok encik berdua asyik masukkan

Panadol ke dalam kopi encik. Apa sebabnya?'' tanya si tuan punya warung.

Jawab Dol,

''Kopi ni panas sangatlah wak... kami bagilah Panadol, kurang sikit

panasnya.''
---------------------------------------------------------------------------------------
*ish-ish...awat tak bubuh ayeaq Cap BADAK saja.....*

5 ulasan:

mamalieyna berkata...

hehe..bijak2x..pastu apa la jadi kt Man dan Dol tu..kehkehkeh..

Werdah berkata...

Salam.

La!! awat depa buat lagu tu!!!

Solehah berkata...

uih..sapa ajaq depa no?...

CuTeMiUt78 berkata...

wakakakaka... ada ke.. karang ada lain plak yg jdnya..

AINANAM berkata...

ishhh lawak tul la...cam pak pandir

Link Within

Related Posts with Thumbnails