TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Sabtu, 14 November 2009

Jalan raya...

Jalanraya yang ada kat dunia nie..ada yang lurus yang amat...ada yang macam ular da..macam ombak laut ,yang bestnya jalan yang penuh dengan pokok la ..baru sejuk kan..entah la ikut depa la nak buat macam pun...









6 ulasan:

sI tEDI berkata...

cantik gambar2 jalanraya tu! macam ada seni!

zai berkata...

suka tengok jalanraya macam rollercoaster tu.kalau hari2 lalu kat situ tak yah g kat taman tema dah.

Solehah berkata...

tu btl2 ka dah diedit kak?

blueCITY berkata...

wah, cantik2 maaaaaaaa...
heeeeeee
jalan2 cuci mata
ekekke

Diarihatiku1976 berkata...

kenapa jadi gitu? sbb... hidup manusia pun berliku-liku, ahahahksss..

AINANAM berkata...

lukisan ka?realiti tu...ish..ishh...cam xcaya kn

Link Within

Related Posts with Thumbnails