TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Sabtu, 17 Oktober 2009

Padang BESAR...Kompleks Arked Niaga

Tarikh:17/10/2009
Masa:Pagi....
Tempat:Kompleks Arked Niaga(Padang Basar)
Perkara:Pagi nie...mama ajak pi shopping kat padang besar..saja lama tak pi... lagi pun lama dah nak cari kain cadar baru...yang lama askar-askar dok buat 'peta' perang ...


Bangunan Arked Niaga....


Kami sampai awai la kat sini belum pukoi 10.kedai pun banyak tak buka lagi....kalau lepas pukoi 10 nak cari parking payah...jadi sementara tunggu kedai buka sempat lagi..'snap'..


Mama dok belek gelang tangan yang bermacam jenis nie..tak tau nak ambik yang mana...


Dok belek kain cadar ...warna apa nak pilih pulak...


emmm...yang mana satu..nie...abah pun tak tau...


mama dok cuba t-shirt muslimah...besaqnya...tak pa ...jangan ketat...


mesti beli...baju askar-askar...


emmm...benda-benda yang menarik...


Jumpa kasut...lagi...ada yang berkenan tu...beli mama ...jangan tak beli...

singgah kedai juai barang-barang hantaran dan barang perhiasan rumah...lepas nie ada kenduri...tengok-tengok dulu...

2 ulasan:

Sitisifir10 berkata...

Uwah...sakan soping ek...

reen berkata...

amboi..bershopping sakan ye..bdua je ke?:D

Link Within

Related Posts with Thumbnails