TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Ahad, 25 Oktober 2009

Koleksi Lawak...


Pandangan wanita pada lelaki....

*tak perlu mengandung(he..he )

*boleh kencing merata-rata(ape jenis jantan da...)

*kerjanya sama,tapi gaji lebih(bisalah bodek boss)

*kedut dan boroi lambang kejantanan(banyak duit tu...muahaha)

*org tak pandang ke dada bila bercakap dgn mereka(nak tengok pa...bulu dada??)

*berbual di telefon 30 saat aje(biasalah bila dah dapat)

*boleh pakai sepasang baju dan sepasang seluar utk kerja selama 5 hari(bukan nak sedondon dari atas sampai bawah pun)

*dipuji sebab berjaya keluarkan 1 idea yg ciput(ok le tu dari diam saja)

*boleh pakai seluar dlm RM9.90 sekotak(ada 3 helai jimat...)

*boleh pakai baju yg berkedut(biasalah bzy)

*apa yg ada di muka semuanya ori(mana main tempek bedak...ingat pondan)

*stail rambut sama saja selama bertahun2,mungkin berdekad.(sampai rambut gugur)

*boleh pakai sepasang kasut dan sepasang stoking,sampai koyak(biasalah sapa nak tengok betis berbulu)

*boleh pakai seluar pendek walaupun kaki mcm....!!!!(lagi baik dari pakai skirt pendek)

*misai berserabut?no hal lah...(ala ...biasalah...penulis sajak)

1 ulasan:

sI tEDI berkata...

ha ha ha.. kencing merata yg tak menahan nak baca :P

Link Within

Related Posts with Thumbnails