TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Jumaat, 16 Oktober 2009

Koleksi Lawak



Aku penah jadi pelayan di sebuah gerai bapak aku sendiri suatu aku menganggur lepasan U dahulu...

Berikut adalah senarai menu mengarut penah aku dengar masa aku amik oder dari pelanggan yg kurang asam dan yg x reti nak sebut... Tp bersabo je laa...

MAKANAN

1. Nasi goreng tappaya (patut pattaya)

2. Mee goreng kecik (meehoon le tuu...)

3. Sup ekor taknak daging (camne nak buat tuu...)

4.Maggi goreng separuh (lemau...)

5. Paprik xnak sayur (dah bukan paprik namanye...)

6. Tomyam xnak pedas (dah lari spesifisikasi ala thai...)

7. Sup kosong... letak kaki ayam... free je kan? (kaki ayam pun belitimbang wooo...)

MINUMAN

1. Air suam kurang manis

2. Kopi o ais limau (lepas tu tidor kat meja kedai)

3. Nescafe panas kaw bagi manis, lepas tu ko bawak ais satu gelas (skali dpt minum 2 gelas... bijak2)

4. Teh o ais...kemdian mintak limau kasturi 2 biji... (mintak je)

5. Air panas kosong, lepas tu dia isi serbuk 3 dlm 1, tengok tv berjam2...
ha ha ha... macam2 ragam... ni baru sikit jer yg aku dpt citer...

4 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

eemmmm macam2 karenah kan pelanggan ni kan

sI tEDI berkata...

ekekekkeke.. serius ke ada org order cenggitu

Solehah berkata...

sapa order air suam kurang manis tu?ni nak marah ni..huhu..pernah gak salah order..nasi air daging merah..maluu oo..

bintangku berkata...

lawak lar... macam2 hal...

Link Within

Related Posts with Thumbnails