TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Sabtu, 31 Oktober 2009

Karnival Broadband dan ICT-Dewan 2020

Tarikh:31/10/2009
Masa:Pagi....
Tempat:Dewan 2020,Kangar...
Perkara:Hari ni berlangsung Karnival Broadband dan ICT peringkat negeri Perlis.Bermula 31 hingga 01/11/2009..banyak promosi broadband dan gadjet...


Acara mewarna untuk kanak-kanak...tapi hari nie askar-askar tak mai serbu....


emm...menarik jugak cooler ni...kipas besaq tapi daripada plastik...kalau abah nak cari dari jenis aluminium...baru sejuk...


mama dengan USb hub jenis tikus..ke katak nie..


Abah tengah pilih sticker Laptop..banyak tak tau nak ambik yang mana...


Antara laptop dan nettop yang ada...


emmm...GPs navigator pun ada....tapi mahai loo...pakai handset saja la....


mama berkenan dengan Nettop warna putih nie..dari jenis Lenovo...tapi...lain tahun la..


emm...dari pintu masuk lagi geng TM net dok tawan ..promosi streamyx combo...


abah beli..USb hub 7 port..nie...yang lama dah 'padam'...


sticker baru...Lap top mama...abah yang pilih...yang lain macam budak-budak..

2 ulasan:

sI tEDI berkata...

jadi ke beli mouse katak tu? ehehehhehe

AINANAM berkata...

dpt info x pasai stremxy combo tu?leh citer info skit..at least dpt tau skit kn..

Link Within

Related Posts with Thumbnails