TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 8 Oktober 2009

Jom Pekena Ayam & Satay Radix

Tarikh:06/10/2009
Masa:TENGAHARI
Tempat:RADIX CHIKEN HOUSE JELEMPOK ARAU PERLIS
Perkara:LEPAS PI BAGI DUIT KAT MAYBANK KODING.....ABAH AJAK SINGGAH RCH JELEMPOK.....BESA LA ABAH KAN MAKAN KUATTTTT.....


Cuaca mendung ja.....


Satey 10 cucuk....emmmm habih ke tu abah......besaq gedabaq satey dia.....mau tesandaq makan sampai 10 cucuk....apa pun mama memang tak suka satey.....tak suka langsung.....tu pun ma try gak secucuk....ok la tapi ma tetap tak suka satay....mai pi la satay pa pun tak bagi kat ma pun tak pa....langsung tak kecik ati....sebab satay manis tu yang tak minat tu......


Hehehehe...abah...nak makan kat sini kena pakai lebai ka....hohohoho......Tak ramai orang time nih....ada dua tiga orang ja....


Mama order ayam goreng......jus Rozel.....


Abah...tengok tu muka abah....keh keh keh....kena pau dgn ma.....nak kriau la tu....alaaaalalalalal bucuk3......keh keh keh.....hidup abah....sok blanja lagi.....lalalalalala..

2 ulasan:

sI tEDI berkata...

blanje mama je ke.. meh lah banje kawan2 mama sekali.. ekekekke...

mahal tak alimaz... kat melakat ni kat mydin.. tp x perasan dahbuka ke lom!

bspotgurl berkata...

selamat menjamu selera.. nampak sedapppp jek

Link Within

Related Posts with Thumbnails