TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 28 Oktober 2009

JitRa Mall(Bandar Darulaman)

Tarikh:27/10/2009
Masa:Tengahari....
Tempat:JitRa Mall(Bandar Darulaman)
Perkara:lepas ambik che min dan cuteri dari 'kem' mama ajak pi Jitra sat ada barang nak beli....nak berdating la pulak kan...dah cuti...


Singgah Jitra Mall cari barang..emm..tengok barang askar banyak kat sini
mama dengan anak zirafah yang nak 'tidoq'...


Cuteri ...mama ada anak baru...siap rambut macam meggi lagi....


Singgah Guardian cari barang mama ...ada contest pa entah dapat nie 'monen-monen' anak patung...


masa untuk makan ...singgah...makan kat nasi kandar Nasmir..


emm...mai makan..


Nasi kandar dengan Ayam madu ...dan teloq sotong...


Lama tak tengok wayang...layan cerita nie...


2 orang...20 la


Hari nie tak banyak orang ...sebab bukan hari cuti..

5 ulasan:

Watierman berkata...

Wah senang nye hati korang berdua....dating sampai Jitra Mall...dah berzaman akak tak pergi...dulu ada orang jual bihun sup..kat area tu..famous jugak..tapi akak kureng sikit sebab ada banyak AJINOMOTO...sekarang entahlah ada lagi ke tidak!!! Selera pun sama yer...kalau akak ..tak makan ayam...so will settle for daging or ikan jer...hrmmm dah lama tak bawa budak2 gi tengok wayang...So...enjoy sakan yer!!!

Solehah berkata...

syoknya..nak balik kg...uwaaa..

c-idah berkata...

wah akk.....
g berdua jek..
jeles tuuuuuuuuu....

akk tengok citer ape?
nasi kandar satuuuuuuu!!!

mamalieyna berkata...

lamanya tak bersoping-sopingan kt kedah..kalo balik kedah mmg lepak kt kg ajaaa..huhu..waa smpt dating tgk wayang lagik! anak2 jgn jeles yek! :)

Kamsiah berkata...

huhu berdating kat pawagam ala2 masa bercenta dulu yea...

Link Within

Related Posts with Thumbnails