TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Ahad, 11 Oktober 2009

Isi masa lapang...

Tarikh:11/10/2009
Masa:Pagi....
Tempat:KKMT...
Perkara:emm...pagi nie lepas hujan ada saja aktiviti tok wan askar-askar nie....pagi nie tengok dok 'tahan burung merbok'kata orang perlih. Burung apa..merbok..burung apa merbok .


galah apa pulak nie...ooo nie le tiang buat nak sangkut 'jebak' kena bubuh ranting pokok sikit bagi burung tak nampak...


Lepas tu letak la kat pokok mana yang selalu burung dok hinggap...


Nak letak pun biar la bagi sama macam cabang pokok ye...


emmm..nie le hasil nye burung merbok...dah kena...


Nasib ko le burung.....
-------------------------------------------------------------------------------------------
*Ini cuma hoby ayah saja...jika suara burung ini sedap...burung ini akan diperlihara ...jika tidak dilepaskan saja...*

1 ulasan:

sI tEDI berkata...

huh! dasyat.. nak suruh dia jd penyanyi ke? ekekekek

Link Within

Related Posts with Thumbnails