TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 23 September 2009

Raya ke-4....Kubang gajah...

Tarikh:22/09/2009 hari Raya ke-4
Masa:Malam....
Tempat:Kubang Gajah...
Perkara:Beraya Kat Rumah Pak ngah Bakar....
Malam tadi kami serbu rumah pak ngah...Abang Ayah....Beraya rumah Pak saudara la..


Dua beradik dok bersembang ...yang Cupian pun 'time' nie le jugak nak mengacau...


Cuteri... kerja buat acara merasa kuih raya rumah 'tok ngah dia..semua nak rasa...


Mak dengan Mak ngah....mak ngah nie mata dia tak berapa nampak dah...sebab hari tu buat 'operat'... entah jadi macam mana terus kelabu(blur)...ish...ish...


Kak Imah buat Bihun(mihun) basah...dah cemuih makan kuih raya....


He....alimaz....


Pak Ngah ada cucu baru...anak Kak zaliza.....Khamis nie nak buat Aqiqah untuk Baby nie...lepas nie botak yee...cukur rambut....

2 ulasan:

sI tEDI berkata...

lebatnya rambut. habislah lepas ni, ekekekekke

mamalieyna berkata...

amboi beraya sakan nooh depaa..mmg syok kan beraya di kampung ni, sampai hari ke4, ke5 pun masih rasa Raya tu..kita ni dh balik Selangor raya ke2, dok umah tak lgsg rasa Raya, org sume kt sini pun pakai baju biasa ja, cam tak raya..mmg tak best tul..huhu..
*selamat beraya dan raya lagi..

Link Within

Related Posts with Thumbnails