TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 20 Ogos 2009

Bakugan....Bagukan pa kebenda tah nama dia....





------------------------------------------------------------------------------------------------
*Haaaa....sesiapa yang ada anak2 yang berumur 5 tahun keatas mesti tau apa benda nih....Benda alah ni la yang Che Min dop perap mama beli setiap kali balik dari sekolah.....dah la mahai sampai 4 hingget lebih....mainan ni macam bola tapi dia boleh terbukak jadi macam robot la kot....dia ada magnet kat bola tu....nak bagi benda alah ni terbuka kena ada magnet....mainan ni ada kad yang bermagnet tuuuuu....hadei kopak2.....

3 ulasan:

sitisifir10 berkata...

Risau kopak pun beli jugak....ahahahak...sian kita mak2 ni didera rasa kesian pada anak2...

sha89 berkata...

hoho....anak jiran umah sebelah pun ade mainan tu...

aku yg excited main hehe~

SNAS berkata...

memula tgok $$ pk bola Tampar punya bola...ala yg jenama Mikasa tue...
ingt zaman sekolah dul...

Link Within

Related Posts with Thumbnails