TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Rabu, 15 Julai 2009

Koleksi Lawak...


Seorang doktor menerangkan keadaan isteri En. Rahman yang baru shaja mengalami kemalangan teruk..

En.Rahman, saya Doktor Kamal ingin melaporkan yang isteri encik mengalami kemalangan yang teruk dan saya mempunyai berita baik dan berita buruk untuk encik rahman. Berita buruk nya

dia mengalami patah kedua tangan dan kaki nya dan anda perlu menolongnya untuk memberi dia makan, membawanya ke tandas untuk seumur hidupnya...
Rahman pun berkata Ya Tuhan, sungguh mengerikan...apa berita baiknya doktor

Doktor itu menjawab Saya bergurau sahaja psl tadi... sebenarnya isteri encik sudah mati...........


Seorang otai kongsi gelap sedang hampir nazak terbaring di katil...lalu beliau memanggil

cucu kesayangannye...
Cu...gua nak lu dengar cakap tok lu ni.....[walaupun dah tua nak mampos..cakap still
ganas...]..Cucu nya memandang dengan sayu...lalu dia menyambung kata2nya..
Lu amik gua punya 45 auto pistol yang gua simpan dalam peti itu...supaya lu selalu ingat kat tok..

Lu ni.....Cucunya memandang pelik lalu die menjawab...
Tok...aku tak berape nak suke dengan pistol tu...pe kate tok bagi je jam rolex atuk tu......Dengan muke bengis dan bengang otai kongsi gelap ni pun berkata..lu dengar cakap tok lu ni....lepas ni..aku dah mampos...lu yg kena jaga bisnes2 haram gua ni...pastu mesti lu dapat bini lawa...kete beso...rumah beso2...lepas tu...satu ari tu..lu balik umah lu.. tiba2 lu tengok ...bini lu kat ats katil dengan jantan lain....ape lu nak buat?...Takkan lu nak tunjuk jam lu

pastu lu nak cakap 'ABIS MASE DAH!!'

Sumber:kengkawan
----------------------------------------------------------------------------------------
*Maaf bahasa dia kureng asam sikit...

Tiada ulasan:

Link Within

Related Posts with Thumbnails