TeRiMa KaSiH PeNgIkUt SeTiA

Khamis, 23 Julai 2009

Hadei...Kena Lagi..



Nampak kotak jer besar...isi dalam hampeh...ni yang mama nak hangin nih...askar2 kalau balik dari kem jer misti nak kena singgah kedai....nak marah pun tak kena kalau tak marah ha ni la dia...depa beli toy box yang tah hapa2 tah....RM 2 plak tu sekotak dah kena beli 3 kotak....pergh..punah RM6, kalau beli benda makan ka kenyang... Dalam kotak tu cuma ada coklat dua tiub dengan getah ikat rambut perempuan jer..eeeeeeeee geram tollah....Tu la kan pandai tul Cina niaga....BENCIIIIIIIIIIIII.....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Kalau Abah yang pi ambik sorang depa tak leh nak merap...depa takut ABAH cengei....

4 ulasan:

Yatie berkata...

tul tu......

yatie pun selalu terkena....(cukai)

ibu_umairah berkata...

sekali-sekala terkena ....hee.hee..nak buat
mcm mana!!!

SNAS berkata...

besa la kanak2..

Ahliahnizam berkata...

Salam.

Umak aii .. mahalnye. Sampai dua higgit sekotak. Kalau beli eskrim, RM 2 dah buleh beli jenis yg mahal punyer tu wehh, heksss.

Anak2 saye depa suke beli cekelat. Kit kat ke, cadbury's ke .....yg lain jarang. Abah depa pon x kasi beli mende2 yg bukan2 ni.

Link Within

Related Posts with Thumbnails